Bezpłatne subkonto

Jak uzyskać pomoc

Bezpłatne subkonto

Co to jest Subkonto?

Subkonto to bezpłatne narzędzie, które umożliwia gromadzenie środków finansowych na realizowanie Twoich codziennych potrzeb i marzeń. Pomagamy pozyskać wsparcie z różnych źródeł: 1,5% podatku, darowizn, zbiórek publicznych.

Wyłącznie w Fundacji Słoneczko

  • złożysz online wniosek o bezpłatne prowadzenie subkonta,
  • najszybciej otrzymasz zwrot poniesionych kosztów,
  • otrzymasz bezpłatne wsparcie psychologiczne,
  • nie poniesiesz żadnych kosztów związanych z prowadzeniem subkonta,
  • otrzymasz bezpłatne materiały promocyjne do prowadzenia subkonta,
  • przeprowadzisz za naszym pośrednictwem nieodpłatnie zbiórkę publiczną czy loterię,
  • jesteśmy dostępni dla Ciebie.

Dla kogo?

Subkonto może założyć każda osoba z niepełnosprawnością lub jakąkolwiek chorobą przewlekłą, wliczając choroby uznawane za cywilizacyjne lub spowodowane przewlekłym stresem np. depresja, nerwica czy lęki. Do założenia subkonta nie potrzebujesz orzeczenia o niepełnosprawności, wystarczy zaświadczenie lekarskie.

Jeśli masz wątpliwości czy możesz założyć subkonto, skontaktuj się z nami.

Co warto wiedzieć?

Nie musimy kierować się lokalizacją, aby założyć subkonto można bez problemu przeprowadzić to zdalnie.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami pod numerem 67 263 40 87 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00 lub napisz na adres subkonto@fundacja‑sloneczko.pl, oddzwonimy do Ciebie. To nas wyróżnia!

Zasady zakładania subkont

Aby założyć subkonto należy przesłać następujące dokumenty:

  1. Wniosek o założenie subkonta wraz z opisem choroby. Powinna ona zawierać oryginalny podpis kandydata, rodzica lub prawnego opiekuna kandydata oraz dokładny adres zwrotny.
  2. Orzeczenie o niepełnosprawności – kserokopia za zgodność z oryginałem.
  3. Oświadczenie.
  4. W przypadku, gdy kandydat jest pełnoletni, a subkonto zakładają rodzice wymagany jest dokument potwierdzający ich prawo do reprezentowania dziecka.

Wskazane dokumenty należy przesłać na adres:

Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko” 77-400 Złotów, Stawnica 33

Ważne informacje dot. subkont

Informacji telefonicznej dotyczącej stanu konta będziemy udzielać wyłącznie po podaniu numeru subkonta oraz hasła dostępu do logowania na subkontach.

Co w przypadku zmiany rachunku bankowego?

W przypadku gdy pragną państwo zmienić numer rachunku bankowego do wypłat z subkonta należy złożyć pisemne oświadczenie. Plik do pobrania oraz wydrukowania znajdą państwo w sekcji Do pobrania

Regulamin refundacji kosztów

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym regulaminem dotyczącym zasad refundacji kosztów ze środków zgromadzonych na subkoncie podopiecznego.

Regulamin dotyczący umieszczania ogłoszeń

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym regulaminem dotyczącym zasad umieszczania ogłoszeń na naszej platformie.

Do pobrania

wspieraj do góry